Du får fri tillgång till onlineversionerna av Word, Excel och PowerPoint -utan att behöva köpa en licens-, och kan skapa, visa och redigera dokument direkt på alla nivåer (företag, projekt och maskin) i SmartDok Dokumentcenter.
Integrationen är sömlös och gör att du inte behöver skapa ytterligare inloggning. Här används ditt användarkonto i SmartDok helt enkelt för att ge dig tillgång till att läsa och redigera dokumenten i Microsoft 365 online.
Läs- och skrivbehörighet styrs av SmartDok Dokumentcenter åtkomstkontroll och det finns även möjligheter att samarbeta kring redigering i realtid genom att låta flera användare med skrivbehörighet komma åt dokumentet och arbeta med det tillsammans.
Redigering av dokument är endast tillgängligt via SmartDok på webben, men alla delade dokument går givetvis även att se via Dokumentcenter i SmartDok-appen.
Obs! Microsoft 365 på webben är en Microsoft-tjänst och användningen av den omfattas av Microsofts användarvillkor och sekretesspolicy.
Se mer: https://www.youtube.com/watch?v=baQ1S-MrO2w&t=1s